Microsoft Office 2007

Der er kommet en ny version af Microsoft Office.
Klik her for at læse mere – Microsoft Office 2013

Microsoft Office 2007 er et komplet sæt desktop- og serverprogrammer, som kan hjælpe med at strømline den måde, du og brugerne arbejder på. Den tilbyder betydelige muligheder for at øge den personlige produktivitet, forenkle den måde brugerne samarbejder på, strømline processer og styring af forretningsindhold og forbedre kvaliteten af forretningsviden i hele organisationen.

Med 2007 Microsoft Office System kan du:

Forbedre den enkelte brugers produktivitet og maksimere den personlige indflydelse på virksomhedens resultater.Forenkle samarbejdet uanset tid og sted.Strømline almindelige forretningsprocesser og styring af forretningsindhold.Udvide og forbedre kvaliteten af forretningsviden i hele organisationen.Forbedre den enkelte brugers produktivitet og maksimere den personlige indflydelse på virksomhedens resultater, med Microsoft Office 2007

Rodede skriveborde på computere, flere opgaver og modstridende tidskrav gør det vanskeligt for dig og dine medarbejdere at arbejde effektivt. Og når den personlige produktivitet besværliggøres, går det også ud over virksomhedens produktivitet. Microsoft Office 2007-systemet strømliner arbejdsområder og tilbyder en bred vifte af innovative funktioner til at forbedre den personlige produktivitet og dermed i sidste ende virksomhedens resultat. Disse funktioner omfatter:

En omdesignet, mere intuitiv brugergrænseflade giver hurtigere adgang til opgaver via elementer som f.eks. kommandofaner, der er organiseret omkring specifikke scenarier eller objekter, værktøjslinjen Hurtig adgang for adgang til kommandoer med ét klik og en ny funktion til direkte eksempelvisning, du kan bruge til at få vist, hvordan en formaterings- eller redigeringsændring vil se ud, inden den foretages.Opret effektfulde, professionelle dokumenter hurtigere og nemmere med den omfattende samling af grafiske og kreative effekter i SmartArt-grafik. Funktionen Dokumentinspektion i Microsoft Office Word 2007, Office Excel 2007 og Office PowerPoint 2007 hjælper dig med at finde og fjerne uønskede kommentarer, personlige oplysninger, skjult tekst og andre oplysninger fra et dokument.Prioriter din tid og dine opgaver mere effektivt i Office Outlook 2007. Det nye opgavepanel giver en samlet visning af de daglige prioriteringer, herunder e-mails, der er markeret til opfølgning, kommende aftaler, opgaver fra Office OneNote 2007, Office Project 2007 og Windows SharePoint Services-websteder.Find oplysninger hurtigt med Hurtigsøgning, hvor du kan søge efter nøgleord i Office Outlook 2007, også i vedhæftede filer. Du kan også forespørge på kriterier som f.eks. dato, fra, farvekategorier, e-mail-vigtighed m.m. Med optisk tegngenkendelse i Office OneNote 2007 kan du søge i håndskrevne noter, tekst i billeder eller talte ord i lyd- og videooptagelser.Forenkle samarbejdet uanset tid og sted, med Microsoft Office 2007

Moderne organisationer har brug for mere effektive metoder, når de skal kommunikere og samarbejde med distancemedarbejdere, satellitkontorer og internationale partnere og kunder. Virtuelle præsentationer, møder og samarbejdssessioner har gjort det muligt for brugerne at oprette forbindelse på tværs af forskellige steder, men indtil nu har disse kommunikationsmuligheder været dårlige erstatninger for møder ansigt-til-ansigt. Med funktionerne til realtidssamarbejde i 2007 Microsoft Office System kan brugerne og arbejdsgrupperne nemmere samarbejde mere effektivt på tværs af geografiske grænser og tidszoner.

Med Microsoft Office 2007 kan du:

Straks oprette forbindelse til brugere i organisationen, der har den ekspertise og viden, du leder efter, via Knowledge Network i Microsoft Office SharePoint Server 2007. Med Knowledge Network kan du også se arbejdsforholdet mellem brugere og virksomheder og derved opnå endnu mere effektivt netværkssamarbejde.Identificere kolleger med fælles interesser gennem Mit websted i Microsoft Office SharePoint Server 2007. Webdelene Social Networking bruger oplysninger om en brugers organisation, grupper og elektroniske meddelelser til at give mere relevante søgeresultater.Samarbejde mere dynamisk og effektivt i arbejdsområder når og hvor som helst via Microsoft Office Groove 2007. Office Groove 2007 opbevarer team, værktøjer, filer og oplysninger på ét sted, hvilket forøger produktiviteten og forbedrer resultaterne.Skabe et integreret samarbejdsmiljø, som hjælper team og organisationer med at samarbejde og dele oplysninger, ved at installere Office Groove 2007 og Office SharePoint Server 2007 sammen.Styre projekter mere effektivt fra start til slut med Office Project Server 2007. Mere gennemskuelig planlægning, forbedret beslutningstagning og timeseddelsværktøjer hjælper ledere med at planlægge, overvåge og måle projektresultater.Gemme Office Excel 2007-regneark på en server og dele dem via internettet ved hjælp af HTML, samtidig med at du bevarer fuld kontrol over dem med dokumentstyrings- og revisionsværktøjer.Nemt hente, arkivere og genbruge gruppens viden med wikier og blogge, som nu har udvidet understøttelse i Windows SharePoint Services. Med det nye Microsoft Office 2007-system kan du nu også bruge Office Word 2007 til at oprette indlæg i blogge komplet med billeder, avanceret formatering, stavekontrol m.m. Du kan derefter hurtigt udgive indlæggene på mange almindelige blogtjenester.Strømline almindelige forretningsprocesser og styring af forretningsindhold

Manuelle og overflødige opgaver kan hæmme almindelige forretningsprocesser betydeligt. Samtidig er organisationer, der kæmper med at opfylde de stigende krav om overensstemmelse og sikkerhed, tynget af enorme opgaver i forbindelse med styring af forretningsindhold. Det nye Office-system hjælper dig med at strømline processer ved at automatisere opgaver og tilbyder effektive og komplette funktioner til oprettelse, styring og lagring af forretningsindhold.

Automatisere processerne med funktionerne til korrektur og godkendelse i Office SharePoint Server 2007, som omfatter skabeloner, der er klar til brug, og som gør det nemmere for dig og slutbrugerne at vælge, hvilke arbejdsprocesser der er relevante for indholdet. Med en komplet arbejdsproceshistorik kan du og it-administratorerne kortlægge tidligere og kommende trin i arbejdsprocessen.Strømlin formularbaserede processer med de nye serverbaserede formularværktøjer kaldet InfoPath Forms Services, som du kan bruge til at oprette avancerede, dynamiske formularer, som teams og organisationer kan anvende til at indsamle, dele, genbruge og administrere oplysninger. Håndter dine dokumenter mere effektivt med de nye funktioner, f.eks. virksomhedslagre, sikkerhed på elementniveau, integreret IRM-beskyttelse (Information Rights Management) og strømlinet arbejdsproces til dokumentbehandling. Med det nye dokumentoplysningspanel og dokumenthandlingspanel kan du integrere funktioner til indholdsstyring direkte i Office Word 2007-dokumenter.Med Microsoft Office SharePoint Server 2007 kan du få avanceret kontrol over virksomhedens politikker til indholdsopbevaring, arkivering og overvågning for at overholde gældende virksomhedskrav og lovgivningsmæssige krav til lagring. Office SharePoint Server 2007 understøtter også forbedrede indholdspolitikker og -overvågning, direkte overførsel til et datalager samt mere omfattende indstillinger for opbevaring og arkivering af emails.Udvide og forbedre kvaliteten af forretningsviden i hele organisationen

Uensartede datakilder, fysisk adskillelse af medarbejderne og siloer inden for organisationerne kan ofte skabe blinde vinkler, der gør det vanskeligere for medarbejderne at finde de oplysninger, de skal bruge for at træffe de rigtige forretningsbeslutninger. Med det nye Office-system kan personer på tværs af organisationen nu få hurtigere og nemmere adgang til oplysninger.

Office SharePoint Server 2007 gør det nemt at oprette avancerede business intelligence-instrumentbrætter, som medtager dynamiske KPI-indikatorer fra Office Excel 2007-projektmapper og Microsoft SQL Server Reporting Services-rapporter.Opbyg mere avanceret webindhold gennem indholdsstyringsserver i Office SharePoint Server 2007. Denne nye funktion giver dig mulighed for at forbedre webindholdsstyringen på et fælles SharePoint-fundament, der understøtter avancerede, lokale oprettelsesfunktioner for alt indhold, uanset om det er web- eller dokumentbaseret.Identificer, vælg og administrer projekter, der passer til virksomhedens strategi gennem Microsoft Office Project Portfolio Server 2007. Dette nye produkt hjælper dig med at opbygge undersøgelser og styringsprocesser baseret på arbejdsprocesser ved hjælp af forskellige analyseværktøjer.Opbevar og del nemt dias med Office PowerPoint 2007-diasbiblioteker i Office SharePoint Server 2007. Brugere kan også opdatere og synkronisere dias med eksisterende Office PowerPoint 2007-præsentationer.Se ud over dokumenter, og find de oplysninger, du skal bruge, gennem de nye søgefunktioner i Office SharePoint Server 2007, som giver dig mulighed for at indeksere og eksponere oplysninger, der findes hos kolleger og partnere samt på SharePoint-websteder på tværs af organisationen og branchesystemer og -rapporter.Avancerede informationsanalyseværktøjer i Office Excel 2007 hjælper dig og dine kolleger med hurtigt og præcist at udtrække meningen af Excel-data. De nye funktioner til datavisualisering, pivottabel- og pivotdiagramvisninger og formularbaseret adgang til virksomhedsdata hjælper dig med at integrere forretningsoplysninger med regneark.Oversigt over Microsoft Office 2007 systempakkerne

For at sikre at din virksomhed får netop den udgave af Microsoft Office 2007 der passer til dine behov, er der lavet seks forskellige udgaver til virksomheder.

Microsoft Office Standard 2007

Office Standard 2007 giver hjemmebrugere og mindre virksomheder de produktivitetsværktøjer, de har brug for til at oprette flotte dokumenter, regneark og præsentationer samt administrere e-mail.Microsoft Office Small Business 2007

Office Small Business 2007 indeholder de produktivitetsværktøjer som mindre virksomheder har brug for til at udføre rutineopgaver hurtigt, administrere oplysninger og producere marketingmateriale i høj kvalitet.Microsoft Office Professional 2007

Office Professional 2007 indeholder værktøjer til produktivitets- og informationsstyring, så medarbejdere kan spare tid, bevare overblikket og fokusere på salg, marketing og kunder.Microsoft Office Professional Plus 2007

Office Professional Plus 2007 hjælper organisationer med at arbejde mere effektivt med et nyt sæt stærke værktøjer til at oprette, administrere, analysere og dele oplysninger.Microsoft Office Enterprise 2007

Med Office Enterprise 2007 kan grupper og organisationer indsamle og konsolidere oplysninger, hurtigt finde hvad de leder efter, og dele vigtige oplysninger online eller offline.Microsoft Office Ultimate 2007

Med Office Ultimate 2007 kan brugere hjemme eller på arbejdet indsamle og konsolidere oplysninger, hurtigt finde det de leder efter, og nemt dele vigtige oplysninger på tværs af grænser.Komponenter i 2007 Microsoft Office System

Pakker

Microsoft Office Basic 2007 (kun OEM)Microsoft Office Home and Student 2007Microsoft Office Standard 2007Microsoft Office Small Business Edition 2007Microsoft Office Professional 2007Microsoft Office Ultimate 2007Microsoft Office Professional Plus 2007Microsoft Office Enterprise 2007Programmer

Microsoft Office Access 2007Microsoft Office Communicator 2007Microsoft Office Excel 2007Microsoft Office Groove 2007Microsoft Office InfoPath 2007Microsoft Office OneNote 2007Microsoft Office Outlook 2007Microsoft Office Outlook 2007 med Business Contact ManagerMicrosoft Office PowerPoint 2007Microsoft Office Project Standard 2007Microsoft Office Publisher 2007Microsoft Office SharePoint Designer 2007Microsoft Office Visio 2007Microsoft Office Word 2007Servere

Microsoft Office Forms Server 2007Microsoft Office Groove Server 2007Microsoft Office Project Portfolio Server 2007Microsoft Office Project Server 2007Microsoft Office SharePoint Server 2007Tjenester

Microsoft Office Groove Enterprise ServicesLøsninger

Microsoft Business Intelligence SolutionsMicrosoft Office Enterprise Project Management (EPM) SolutionTeknologier

Microsoft Windows SharePoint Services-teknologiSupplerende Microsoft-produkter og -teknologier

Microsoft Windows Server 2003Microsoft Exchange Server 2007

 

Andre infrastrukturprodukter der måske kan være interessant for dig: Citrix (inklusiv Citrix NetScalerCitrix XenAppCitrix XenDesktop, Citrix XenServerCitrix Branch RepeaterCitrix EdgeSight, Citrix Essentials for XenServer, Citrix VDI-in-a-box, Citrix XenApp Fundamentals, Citrix XenClient), Microsoft Windows Server 2012Microsoft Hyper-VMicrosoft Office 365Microsoft Office 2013Microsoft Exchange 2010Microsoft Exchange OnlineMicrosoft Dynamics C5Tynde klienterMicrosoft Windows 8.

Du kan også læse mere om nogle af de IT-services vi tilbyder, herunder vedr. IT-infrastruktur (Etablering af serverbaserede løsninger og infrastruktur til hjemmearbejdspladser, lokalkontorer og rejsende medarbejdere, etablering af intern infrastruktur og netværksløsninger, time/sag styring gjort nemt og enkelt, IT virtualisering og streaming, grøn IT, økonomisystemer, leverance og service på software, leverance og service på hardware), IT-sikkerhed (antivirus og anti-spyware, email-sikkerhed og antispam, firewall-løsninger og netværkssikkerhed, datasikkerhed og kryptering, sikker login på dine systemer med to-faktor autentificering, backup af dine data (server, arbejdsstationer, bærbare og netværk), definition af IT-sikkerhedspolitikker, central administration af din virksomheds IT-sikkerhed), IT-drift og IT-service (herunder IT-konsulenter og Microsoft-konsulenter), og IT-udvikling (herunder udvikling på og tilpasning af Microsoft Dynamics C5 og Offshore-udvikling via outsourcing).